2020. július 14., kedd

Eutelsat 8 West B reloaded (C sáv)

       Nos...félsiker volt ugyebár ez a hold nekem a korábban bemutatott részleges takarás miatt. Többször jártam ebben a pozícióban, de a zambiai nagycsomag nem sikerült még sajnos...egészen tegnapig.
Kivégezve a Paksatot, ha már úgyis eltekertem az antennát, nézzünk még meg 1-2 holdat - gondoltam.
Első megálló 8 fok nyugat. Nagy meglepetésemre 5-7% tartalékkal sikerült megfognom a zambiai csomagot, viszont csak 17 óra után megy lock határ fölé a jelszint.
Mindenesetre talán ez már több, mint félsiker, hiszen a 240-es egyharmados kitakarása mellett, már csak két csati nincs meg mos: az Asonga TV és a DBS TV.:)
Egyébként a napokban buheráltam a fókuszt, de még nem világos, hogy azért jött-e be a csomag, vagy csak erősebben sugározzák, mint korábban. Körbepillantok a napokban még néhány holdon, hogy le tudjam vonni a konzekvenciát. Addig is a képek:

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése